۱۰ ایده تولید محتوا در لینکدین

۱۰ ایده تولید محتوا در لینکدین

لینکدین شبکه اجتماعی است که برای شما بهترین فرصت‌ها را به همراه دارد، فرصت‌های شغلی، مشتریان جدید، ایده‌های نو و دوستانی جدید. در ادامه این مطلب ده ایده مؤثر برای تولید محتوا در لینکدین به شما آموزش می‌دهیم که با کمک آن می‌توانید صفحه خود را به همه معرفی کنید.

قبل از اینکه به سراغ ایده‌های نو برویم نکته‌ای وجود دارد که، همه ما به دلیل اینکه فضای لینکدین فضایی کاری و جدی است از پست گذاشتن در آن می‌ترسیم اما ترس را کنار گذاشته و با کمک ما در صفحه خود پست بگذارید. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

۱۰ ایده برای تولید محتوا در شبکه اجتماعی لینکدین 

لینکدین نسبت به بقیه شبکه‌های اجتماعی کمی متفاوت تر است. این شبکه اجتماعی دارای فضای متن محور است و نوشتن در آن از عکس یا فیلم گذاشتن از اهمیت بیشتر برخوردار است.

ده ایده برای تولید محتوا

 

1. مقاله خود را معرفی کنید

 

همان‌طور که گفتیم لینکدین یک فضای متن محور است پس نوشتن در آن از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. شما باید بنویسید و این فرایند را مدام تکرار کنید تا به مرور نوشتن شما بهتر شود.

 حال سؤالی که پیش می‌آید این است که چه چیزی باید بنویسیم؟

اینکه شما چه چیزی می‌خواهید بنویسید بستگی به این دارد که در چه حوزه می‌خواهید فعالیت کنید و چه برندی از خود می‌خواهید معرفی کنید. ساده‌ترین کار این است که اگر بلاگی یا مقاله‌ای در ویرگول، بلاگفا و … نوشته‌اید درباره آن یک پست قرار دهید و توضیح دهید که مقاله شما درباره چیست و در آخر مردم را تشویق کنید تا مقاله شما را بخوانند.

۲. کتاب و فیلم تأثیر گذاری که دیده‌اید را معرفی کنید.

اگر اهل فیلم دیدن یا کتاب خواندن هستید آن را با بقیه افراد به اشتراک بگذارید. در گام بعدی بهتر است کتاب و فیلمی که برای ما جالب و آموزنده و زیبا بوده است را به دیگر افراد معرفی کنیم.

در این سبک پست، برای افراد بنویسید که کتابی که خوانده‌اید یا فیلمی که دیده‌اید چه تأثیراتی بر روی شما گذاشته، چه چیزی به شما آموزش داده و یا ازآنچه الهامی گرفته‌اید برای مثال فیلم رستگاری در شاوشنک که مطمئنا همه افراد آن را دیده‌اند، این فیلم می‌تواند به ما امید داشتن، مقاومت، تلاش برای رسیدن به اهداف و نترس بودن را آموزش دهد، پس ما هم پستی در این زمینه نوشته و در صفحه خود با دیگران به اشتراک می‌گذاریم.

توجه کنید، اگر شما پی‌دی‌اف یا مقاله‌ای خوانده‌اید که از نظر شما جالب و آموزنده بوده می‌توانید درباره آن بنویسید و لینک آن را قرار دهید تا بقیه افراد نیز از آن استفاده کنند.

۳. درباره پروژه‌ای که در آن مشغول به فعالیت هستید بنویسید

 

چه شاغل هستید چه دانشجو درباره پروژه‌ای که در آن مشغول به فعالیت هستید بنویسید، این پروژه می‌تواند یک پروژه ساده دانشجویی و یا یک پروژه کاری مهم باشد.

سؤالی که ممکن است از خود بپرسید این است که درباره چه چیزی بنویسیم؟

شما می‌توانید در هر مرحله از پروژه درباره اینکه چه چالش‌هایی داشته‌اید، چگونه با آنها روبه‌رو شده‌اید، چه نکته جدیدی یاد گرفته‌اید، چه سختی‌های در پیش روی شما بوده و از چه نرم افزارهای جدید استفاده کرده‌اید بنویسید.

۴. درباره دوره و مدرکی که گرفته‌اید بنویسید

اگر دوره‌ای گذرانده‌اید بهتر است درباره آن بنویسید البته نه اینکه برای مثال بنویسید دوره دیجیتال مارکتینگ را گذرانده‌ام و مدرک کسب کرده‌ام. شما باید بنوسید که دوره‌ای که گذرانده‌اید چگونه بوده، چقدر برای شما مفید بوده، چه چیزهایی یادگرفته‌اید، بعدازاین دوره نیاز به گذراندن چه دوره‌هایی است و اینکه آیا توانسته‌اید به‌واسطه آن مشغول به کار شوید یا خیر.

۵. اخبار جدید را اول از همه پست کنید

یکی از دلایل مهمی که افراد به لینکدین سر می‌زنند مطلع شدن از اخبار جدید است. افراد در لینکدین به‌واسطه شغلشان باهم در ارتباط هستند پس خیلی مهم است که اگر در حوزه خاصی فعالیت دارید از اخبار جدید مطلع شوید و آن را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که حتماً منبعی که از آن کسب خبر کرده‌اید را قرار دهید تا بتوانید اعتماد مردم را به  خود جلب کنید.

۶. تجربیات و مهارت خود را به اشتراک بگذارید

یکی از مهم‌ترین دلایلی که افراد به لینکدین سر می‌زنند برای آشنایی با مهارت‌ها جدید و کسب تجربیات مفید است پس اگر پروژه‌ای برداشته‌اید که در آن با مهارت‌ها، چالش‌ها و راه حل‌های مختلف آشنا شده‌اید آن را با بقیه افراد به اشتراک بگذارید، به‌طور مثال شما ممکن است به مشتری عصبانی برخورد کنید، راه حل‌ها و یا نوع رفتاری که با مشتری داشته‌اید را می‌توانید بنوسید تا افراد دیگر هم از تجربیات شما استفاده کنند.

 ۷. نظرسنجی کنید

یکی از راه‌هایی که باعث ارتباط بیشتر ما انسان‌ها با یکدیگر می‌شود به اشتراک‌گذاری نظراتمان می‌باشد ما نیاز داریم بدانیم افراد دیگر چه نظراتی دارد، این نظرات کمک شایانی در مسیری که قصد ادامه یا قدم گذاری در آن را داریم می‌کند.

۸. سؤالات خود را مطرح کنید

چیزی که برای ما سؤال است مطمئنا برای افراد دیگر نیز سؤال است پس سؤالات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید سؤالاتی که در ذهن خود دارید را با دیگران به اشتراک گذاشته با این کار اگر جواب سؤالی را نمی‌دانید افراد دیگر به شما کمک کنند و یا اگر جواب درست آن را می‌دانید به اشتراک بگذارید تا کمکی به بقیه شود. 

۹. تولید محتوا در لینکدین از طریق ویدیوهای جنجالی و چالشی

روش دیگر برای تولید محتوا در لینکدین گذاشتن ویدیوهای جنجالی و چالش‌برانگیز است. جالب است بدانید این نمونه از ویدیوهای چالشی علاوه بر اینکه ذهن کاربران را درگیر می‌کند و از طرف دیگر باعث می‌شود که کاربران مشتاق شوند تا برای پست شما کامنت بگذارند. از نظر شبکه اجتماعی لینکدین هنگامی که کاربر در صفحه شما مشغول دیدن ویدیو است زمان بیشتری در صفحه شخصی شما صرف می‌کند و باعث می‌شود طبق الگوریتم لینکدین نرخ تعامل صفحه شما بالاتر رود.

۱۰. نوشتن پست های الهام بخش و انگیزشی

این مورد را همیشه به یاد داشته باشید که لینکدین مانند سایر شبکه‌های اجتماعی نیست و نوشتن متن در آن کمی متفاوت تر است. پس اگر از این روش می‌خواهید استفاده کنید، پست‌های انگیزشی آن شبیه به اینستاگرام نباشد، بهتر است از جملات معتبر، سخنان افراد معروف استفاده کنید و یا  اگر می‌خواهید خودتان آن را بنویسید بهتر است بسیار در نوشتن دقت کنید.

سخن آخر

به دلیل اینکه افراد در لینکدین برای کسب اطلاعات به آن سر می‌زنند پس بهتر است برای تولید محتوا در آن حتما پست آموزشی، اطلاعات مفید، ویدیوهای آموزشی کوتاه و مفید و جملات انگیزشی قرار دهید تا افراد جذب صفحه شما شوند و نکته‌ای دیگری که شما باید آن را در نظر بگیرید این است که از پست گذاشتن در لینکدین نترسید و فکر نکنید که همه افراد در لینکدین افراد حرفه‌ای و پروفسور هستند و هنگام دیدن پست شما از پست شما ایراد می‌گیرند. امیدواریم بتوانید از ایده‌های تولید محتوا در لینکدین که در این مقاله برای شما آوردیم استفاده کنید. ممنون که تا پایان این مقاله همراه ما بودید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.